lauantai 10. tammikuuta 2015

Nyppääntyneiden vaatteiden pelastaja

Ootko koskaan heittänyt muuten käyttökelpoista vaatetta pois nyppääntymisen takia? Mä ainakin oon, mutta enpä heitä enää, ainakaan kokeilematta ensin uutta nypynpoistajaa! Eiliselle kirjoittelin mun lempivaatteista, tänään pieni vinkki niiden huoltamiseen, jotta ne pysyvät jatkossakin lemppareina!


 Ostin tämän Singerin nypynpoistajan itse asiassa jo syksyllä Hulluilta Päiviltä, mutta nyt vasta tällä viikolla sain kokeiltua tätä yhteen lempparineuleeseen, joka on jäänyt nyppääntymisen takia viime aikoina käyttämättä. Ihan mielettömän hyvä vehje kyseessä, neule on kuin uusi!

Hiha

Kainalon seutu

Kokeilin tätä myös pojan todella nyppääntyneisiin collegehousuihin ja niistäkin tuli ihan uudenveroiset.



Todella mahtava apuväline vaatehuoltoon, mutta tämän käytössä kannattaa käyttää malttia, sillä kapistus kuluttaa varmasti aikamoisesti vaatetta. Mutta helppo ja nopea tapa siistiä nyppääntynyt vaate, joka muuten jäisi käyttämättä.

6 kommenttia:

  1. Wou. Mahtavaa. Pidän kyllä nyppääntyneitäkin vaatteita, kun en henno heittää pois ja joskus pinseteillä poistelen enimpiä. Mut on muuten aikas työlästä :D Eli, tuo taitaa mennä ostoslistalle. Kiitti vinkistä. Paljonko tuo muuten maksoi?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon kans joskus yrittänyt kynsillä tai pinseteillä nyppiä suurimpia pois, mutta on todella turhauttavaa! Olisko ollut hulluilla päivillä 15-16€, kurkkasin Stockan sivuille, niin on normihintaisena 19,90€. Ei ollenkaan paha hinta tällaisesta apuvälineestä! :)

      Poista
  2. Voi ei, olin juuri asioilla tarkoituksena hankkia juuri tuo samainen laite, mutta unohdin! Nyt en enää käänny takaisin, sillä aleruuhkassa täydet kaupat ehtivät jo saada ahdistuksen partaalle :) Ensi kerralla, nyt laitan kyllä muistiin ettei unohdu taas.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannattaa ehdottomasti hommata, ihan huippu tuote! Mä oon surruutellut tällä jo monta paitaa uudenveroisiksi. :) kiva, kun jätit kommenttia käynnistäsi! :)

      Poista
  3. Minullakin on tällainen (erimerkkinen tosin), ja sohvankin tällä saa surruteltua. On kyllä hintansa arvoinen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Katsoinkin siitä paketista, että voisi käyttää myös huonekaluihin ja mattoihin. Ja tosiaan, mahtava kapistus! :)

      Poista