perjantai 26. joulukuuta 2014

Joulusukat

Mä oon lasten saannin myötä miettinyt kovasti jouluperinteitä, sekä omasta lapsuudestani että sellaisia uusia tapoja, joiden toivoisin muodostuvan meidän perheen omiksi jouluperinteiksi. Mä olen itse kovin jouluihminen ja toivoisin pystyväni luomaan lapsilleni ihania muistoja ja perinteitä heidän lapsuutensa jouluihin.

Joulukuussa kotia koristellessa tuli mieleen, että haluaisin kotiimme koristamaan perinteiset joulusukat jokaisen etunimellä varustettuna. Vaikka takkaa meiltä ei löydy, voitaisiin nämä sukat ripustaa esille jo joulukuun alussa ja aattona jokaisen sukasta voisi löytyä esim. joulunameja. Vinkkasin asiasta käsistään kätevälle äidilleni ja nyt aattona paketista löytyi meille jokaiselle omat joulusukat! Aikuisille ruskeat ja lapsille valkoiset. Aivan ihanat!





Nämä sukat tulevat varmasti roikkumaan tulevina jouluina aina esillä!

Vaikka muuten olenkin jouluihminen, alkaa kahden päivän jälkeen ne perinteiset jouluruoat tökkimään ja tänään jo herkutellaankin siskon perheen kanssa jotain aivan muuta. Caesarsalaattia, tapaksia ja tiramisua! Nam! Herkullista tapaninpäivää!

4 kommenttia:

  1. Nuo sukat ovat aivan ihanat! Minulla on ajatuksena tehdä meidän poppoolle ensi jouluksi neulomalla sukat :) Sukat toimivat myöskin joulukalenterina (hah laiska minä)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Neulotut joulusukat ovat varmasti myös tosi ihanat! :) Ja tosiaan nuo käy hyvin myös joulukalenterista.

      Poista