perjantai 17. lokakuuta 2014

Helppo lakkaus lyhyisiin kynsiin


Kynsien lakkaus lasten uniaikaan on yksi kivoimmista rentoutumiskeinoista! Se on jotenkin ihanaa pientä näpräämistä ja onnistunut lakkaus ilahduttaa kynsissä monta päivää. Huoliteltujen kynsien myötä olo on aina vähän laittautuneempi.

Mun kynnet on viime aikoina ollut aika huonossa kunnossa ja vaikka ne kasvavat vauhdilla, ovat kynnet pehmeät ja lohkeavat helposti. Oonkin siis yrittänyt pitää kynnet melko lyhyinä. Lyhyisiinkin kynsiin saa kuitenkin tehtyä helposti lakkauksen, jossa on joku juttu. Nyt käytin pohjalle Essien nuden sävyistä Saint Tropez lakkaa ja tein päälle valkoiset ja hopeiset viirut Kissin koristelulakoilla. Päälle vielä kirkas päällyslakka niin lopputulos säilyy kauemmin.


Tuo nuden sävy on ainut Essien lakka, joka multa löytyy, mutta olen ollut todella tyytyväinen sen kestävyyteen. Nämä kuvat otin neljä päivää lakkaamisen jälkeen ja yllättävän hyvinä on pysyneet, vaikka aika monta kertaa päivässä lotraa vedellä ja pesuaineilla. Varmaan seuraavankin kerran uutta kynsilakkaa ostaessa raaskin satsata tähän merkkiin.

Tänään taidankin laittaa uudet lakat kynsiin, huomenna tämä äiti pääsee omiin iltamenoihinsa, poika menee mummolaan yökylään ja tytöt jäävät isin kanssa kotiin. Sunnuntaina vielä luvassa Nosh-kutsut siskon luona! Kiva viikonloppu siis luvassa!

Oikein ihanaa viikonloppua muillekin!

3 kommenttia:

  1. Ihanat kynnet! Mä oon itse super laiska lakkaamaan kynsiä. Mutta nuo sormuset! Aivan ihanat. Oliskohan tuossa ideaa mun vihkisormukseen.. mikäs näiden tarina on?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Raila! Ylempi sormus on Sandbergin kihlasormus ja alempi on (muistaakseni...) Princess vihkisormus. Valkokultaa kumpikin. Tarinaa sormusten takaa ei sen koommin löydy, itse olen kummankin valinnut! :) Ja sormukset siksi näinpäin, kun olin raskaana meidän mennessä naimisiin ja sormet olivat sen verran turvonneet, että vihkisormus on nykyään aavistuksen liian iso. En uskalla pitää sitä päälimmäisenä, ettei vaan pääse tipahtamaan... Ovat kyllä molemmat mieluisia valintoja ja sopivat mielestäni kauniisti yhteen. :)

      Poista
    2. Jotenkin oletinkin, että alempi on vihki :D Todella kauniit sormukset, sopivat hyvin yhteen. Ehkäpä tuo alempi olisi mullekin passeli.. :)

      Poista